Friday, April 1, 2011

window shopping!




hey2!!!
harini pegi skola cam biase..bangun lambat lagi..heee..
nasib baik abg ak berhati baik harini hantar pegi skola tanpe banyak soal..
baguss..senang koje aku..then..pegi term with my GIRLS..
NURA...JADZ...SURAYA...pegi jenjalan satu term tuhh dengan penuh kebosanan..
tak tahu nak jalan mane lagihh..lepas tu makan KFC..da muakkk da aku..isy..
lepas tu my sis pon datang...so jalan ngn diorang pulak..pegi kedai kertas..
lepas tu minum COOL BLOG..my sis borak dengan kawan die punye la lame..kawan die keje situ..
sambil menunggu diorang habis borak..minum la cool blog tuhh sambil melangok pandang org
lalu lang...sejuk hati aku dapat minum..memang cool pon..honey dew lagii..hee..
harini kat term ramai lak budak2 PU3 turun.haisy..mase last skali nak soh abg aku jemput..
lepas tuhh die kate die tengah tengok wayang..so musnah la impian..terkubur
begitu saja..so kami bertiga naik la cab..habis duit aku..nasib baik share2 money..
haha..so thats all..takde yg special pon..hari berlalu begitu saja..just tension gilerr
jehh harini..banyak perkare yg harus ditanggung sendiri..huargghh!
cepat la hbis form 5..!dah x tahan lagiihh dah dok skola nihh..semua orang suke
menTENSIONkan aku?kenape???haih..dah la..

k bye..

No comments:

Post a Comment