Wednesday, May 25, 2011

exams week..


hey readers..
sorry la da lame x update blog..dah berhabuk da blog nihh..
hachummm!ha!hambik kau!dah terbesin besin dah nie..da lame aku x lap blog ni kan?hihi
sorry la..lately ni busy killer like prime minister dah aku rase..
EXAMS yg bacin2 tu dtg la.so x sempat nak update..mid term exam..
sangatlah senang..kacang putih.memang aku suke sangat.hihi.
(kene ckp senang so benda tu akn jadi senang)walaupon hakikatnye..waalahualam...
haritu aku ambik mc 2 hari..hehe..x buat exam sakit mate la bhaii..haih..kawan aku ckp mengintai org mandi ke?hehe..
bolehlah jgak..hah..xdela aku budak baik kay..ntah berjangkitus dengan ank buah ku..lol
akak aku kene lagi teruk..berdarah..lagi dasyat la kott..
mcm2 nak citer nihh..tapi gtg la baby buchuk masam..hehe..bye..
tatatititutu..see ya!

lots of love,
azyrraishak.. <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment