Tuesday, June 28, 2011

didenda!


ha ni nak citer nih..setelah semlam hari isnin ku
memontengkan diri ke sekolah..harini menunjukkan muke ku ini..
tadi satu kelas kene denda duduk kat luar kelas n
siapkan kerja SIVIK yg tertangguh selama seminggu..
takde sorang pon terlepas..sume tak siap actually..haha
cikgu tuhh hangin je..lol..maka kami satu kelas terpakse
menebalkan muke dok kat luar kelas siapkan sivik..
sivik je pon..memang tak kan penah siap la kan?banyak lagi koje
nak settle down..haih.==' whatever la kan..
lepastu mase english tadi cikgu soh gi library..bagus..
sejuk dunie aku dengan air cond tuhh..hehe..
lepas tu,mulelah cikgu english ak tanye asal x dtg teknik menjawab english semalam..
aku ckp la ader hal..lepas tu die kate.."ader org masuk meminang ke"? aku mcm
what the tutttt..haha..dalam hati berkate "saya tunggu justin bieber masuk meminang je"
hahaa..angan2 mat jenin..lol
thats all lah..malas aku nak citer bebanyak..

p/s:menengok kakakku buat puding roti..hehe..nyummy <3

No comments:

Post a Comment