Saturday, July 2, 2011

sejarah hitam!


harini the worst day in my entire life..bangang doe
rini aku keje catering satu hari dari pagi sampai petang..
aku da excited gler time dpt duit..tapi sumpah malang gler nasib aku doe.
duit aku hilang mase kat terminal one..babun r..da mencarut plus menangis sendirian dlm
bilik kak ngah dah..thanks korang sebab bagi kate2 semangat kat aku..
seperti"semuanya dah takdir..nak buat mcm mane"(ai),"duit boleh dicari""nanti kalo ade keje
lagi aku akn makesure bagi kat koe dulu k"(kak ngah).."jangan sedih sedih."memang sakit bile
hilang duit.dulu akk da penah hilang 400 ringgit lagi"(kak long)..
thanks bebanyak..memang best keje harini,,tak puas serious..tapi da takdir
aku tak dapat rase duit kepenatan aku harini..rase da nak mcm mencarut je.
tapi sabar jela..penat killer kot keje..haih..nak buat cmne..nasi da jadi bubur..
ni semua my fault..mys mistake..so aku kene terima.mcm siall je..
harini memang hari malang aku ahh..da la jatuh mcm nangka busuk time kat tempat keje..
babi siall..luka tangan aku..lantak ahh!sakit hati je pikir bebanyak.penat r nak rest..
memang harini sejarah yg takkan aku lupakan sampai bila..aku takkan lupakan
time kite gelak mcm org hilang akal n mcm org gila.sumpah best..
bye..
p/s:menaip sambil menahan kesakitan luka di tangan..:(

No comments:

Post a Comment